lill lördag

Idag är det lill lördag. Mitt party stannade i säng, blev inte så mycket alltså.

Men däremot så var jag med Sophia Wilsby, vilket var mycket trevligt. Skulle egentligen ha träffade marshis också, men hon fick inte komma och gosa :(
Jag och Sophia hade det i alla fall trevligt, planerade bio.. men hyrde film istället!

Det blev skola idag, vilket var bra. Jag fick rätt mycket gjort och det är så skönt. Tack Marie för hjälpen. ( vet att hon inte läser, men ändå! haha)
Idag mår jag bra, lite ångest över att det inte blivit nå träning och inte kommer jag ha tid imorgon eller på fredag heller.. det här suger. Får försöka ta tag i det här igen, usch på mig själv.
Jag är sugen på att göra något Helt spontant och bara åka iväg, utan planer och bara se hur allt blir. Jag orkar inte att planera allt, för då blir man ofta besviken. Överraskningar är alltid bra!

Imorgon är det torsdag, jag ska läsa min engelska bok. Ett Måste.
Sedan ska jag nog filma med min grupp, tror det var vad planen var? men är inte säker. Vi håller med en mokumentär? Sedan efter skolan ska jag iväg med bajen och handla massa godsaker, faktiskt 9 liter godhet. Mums. Sedan efter det ska jag jobba och övningsköra. Vad sker efter det då? Kanske åka och gosa med min Sååfia? eller? <3

Nu ska jag hoppa i ett varmt bad med min engelska bok. Gosigt! Puss o godkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0