thursday Afternoon.

Idag vaknade jag upp med Såfia och Cillster. Trötta som vi var så tog vi oss iväg till skolan, helt avdeckade. Somnade typ i skolan, herregud. Jag åkte tidigare från skolan för att vi inte hade någon lärare, och utan lärare så får man absolut inget gjort.. speciellt inte på multimedia.
Mamma hämtade upp mig vid 2 kanske? Vi åkte och handlade lite. Jag shoppade 2 par nya leggings, lite annorlunda faktiskt. Ett linne och kjol. Inte jätte nöjd med ena leggingsen, men orkar inte lämna tillbaka. De kanske kan vara till användning någongång. Sedan åkte jag o jobba, sen vidare till handledarkurs och fyfan va tråkigt det var. Jag somnade flera gånger den första timmen och mamma putta till mig.. Vid pausen tog jag två koppar kaffe ( jag tycker egentligen inte om kaffe ) men det vart bättre i alla fall.

Nu är jag hemma hos mamma i Alsike i alla fall, och taggar till tusen inför morgondagen. Jag hoppas på många glada ansikten.
Men vet ni, jag är sjukt trött.. och måste sova nu. Vi hörs kanske imorgon! puss o godnatt

Kommentarer
Postat av: amelie :)

helgen var dunder!

och jag hade nog minst sagt ett glatt ansikte! :)

2010-02-14 @ 21:32:13
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0