I believe i miss you

Jag älskar dig..
"dont pretend to not love me at all"


Idag har jag vart i fjällnora och "åkt" långfärdsskridskor, kan ju inte påstå att vi åkte långt.. typ 1km, sen kunde jag inte mer. Jag kan fanimig inte stå på skidskor!
Jag har vart och kollat med en klinik idag angående en del saker, det gick bra.. ska dit på onsdag.
Sedan har jag faktiskt vart duktig och jobbat idag, det gick galant. As läskigt, men jag klarar mig ju alltid....
  Jag är faktiskt hyfsat nöjd med dagen, jag har vart på bra humör och haft det rätt kul trots vissa känslomässiga genombrott, men det behöver man egentligen inte nämna. I det stora hela har min dag vart kanon.
Det är vad jag hoppas på att resten av veckan också blir, så man blir vara nere. Imorgon ska jag träffa edvin, får se vad som händer. Och i helgen så blir det väl att träffa mina älskade vänner från knivsta antar jag.
   Sedan har inte riktigt bestämt mig om lördagen än.. skulle kanske på partaj, men funderar på utgång med Julia istället, länge sedan man såg henne. I miss you honey.

Men nu till det som ligger närmast i tiden..
IMORGON. Det är lilllördag, och jag vill gå ut.. så jävla surt att ingen fyllt 18. Men är det någon som är sugen, så hör av er.. Killar som tjejer. Puss

Kommentarer
Postat av: amelie :)

jadu skridskoåkningen var ingen höjdare :p



hoppas det blir ngt denna helg, och att ni får med mig!

2010-01-27 @ 15:14:38
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0